Індивідуальний план роботи на
період карантину
вчителя
української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури,
англійської мови
Бахтали Марини Іванівни
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1.
|
16.03
|
Складання плану роботи на період карантину
|
Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів
дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання
учнів)
|
||
Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Медіаграмотність для
освітян»
|
||
2.
|
17.03
|
Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання
на період карантину
|
Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для
учнів
|
||
Інформування батьків про «5 речей про короновірус, які
потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення.
|
||
3.
|
18.03
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)
|
Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для
учнів.
|
||
4.
|
19.03
|
Самоосвіта: перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за
допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на сайті naurok.com.ua
|
Перевірка письмових вправ, надісланих учнями
|
||
Оновлення власного блогу.
|
||
5.
|
20.03
|
Складання плану роботи на період весняних канікул.
|
Перевірка письмових вправ, надісланих учнями
|
||
Самоосвіта:опрацювання онлайн-ресурсів з курсу «Зарубіжна
література» з метою урізноманітнення
завдань для дистанційного навчання учнів
|
||
6.
|
23.03
|
Ознайомлення з
інструктивно-методичними рекомендаціями.
|
Пошукова робота в мережі Інтернет.
|
||
Самоосвіта:перегляд вебінару «Технічні особливості організації
дистанційного навчання».
|
||
Оновлення власного блогу.
|
||
7.
|
24.03
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
Розробка та підбір завдань для дистанційного навчання.
|
||
Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті
|
||
8.
|
25.03
|
Читання творів за програмою з української літератури та зарубіжної
літератури.
|
Створення тестових завдань з предметів для перевірки знань учнів.
|
||
Самоосвіта: участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час
карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті
https://vseosvita.ua.
|
||
9.
|
26.03
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
Розробка, підбір завдань для дистанційного навчання
|
||
Самоосвіта:участь у вебінарі на
каналі YouTube щодо організацій та
проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Zoom
|
||
10.
|
27.03
|
Пошукова робота в мережі Інтернет.
|
Перевірка письмових вправ, надісланих учнями.
|
||
Самоосвіта:вебінар «Компетентістний підхід у викладанні зарубіжної
літератури »
|
||
11.
|
30.03
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
||
Самоосвіта: участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів для організації
дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті https://vseosvita.ua
|
||
12.
|
31.03
|
Створення
та розміщення коротких конспектів з української мови і літератури, зарубіжної
літератури (відповідно до календарно-тематичного планування, розкладу),
консультування учнів.
|
Розробка інтерактивних завдань для виконання учнями.
Підготовка домашніх завдань з української мови для учнів 5-
|
||
9 класів.
|
||
Перевірка й аналіз виконання учнями завдань.
|
||
13.
|
01.04
|
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
Розробка інтерактивних вправ для дистанційного навчання учнів.
|
||
Індивідуальні консультації учнів, які потребують допомоги під час
дистанційного навчання.
|
||
14.
|
02.04
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
Розробка, підбір завдань для дистанційного навчання
|
||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
||
Оновлення власного блогу.
|
||
15.
|
03.04
|
Опрацювання фахової літератури та освітніх ресурсів.
|
Виготовлення дидактичного матеріалу з мови та
літератури.
|
||
Оформлення матеріалів роботи шкільного методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
|
||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
||
16.
|
06.04
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
||
Оновлення власного блогу.
|
||
17.
|
07.04
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів.
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
18.
|
08.04
|
Пошукова робота в мережі Інтернет.
|
Перевірка письмових вправ, надісланих учнями.
|
||
Оновлення власного блогу.
|
||
19.
|
09.04
|
Пошукова робота в мережі Інтернет.
|
Перевірка письмових вправ, надісланих учнями.
|
||
Індивідуальні консультації учнів, які потребують допомоги під час
дистанційного навчання.
|
||
20.
|
10.04
|
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
Розробка інтерактивних вправ для дистанційного навчання учнів.
|
||
Індивідуальні консультації учнів, які потребують допомоги під час
дистанційного навчання.
|
21
|
13.04
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
|
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
|
Оновлення власного блогу.
|
|||
22
|
14.04
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів.
|
|||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
|||
23.
|
15.04
|
Оповіщення у групі Viber
важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
учнями.
|
|
Відбір веб-сервісів для
дистанційного навчання.
|
|||
Корекція
календарно – тематичного планування.
|
|||
24.
|
16.04
|
Участь у вебінарі на
каналі YouTube щодо
організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Zoom
|
|
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок. ( соціальна мережа Viber)
|
|||
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
|||
25.
|
17.04
|
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок.
|
|
Розробка інтерактивних вправ
для дистанційного навчання учнів.
|
|||
Корекція
календарно – тематичного планування.
|
|||
26.
|
21.04
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
|||
Оновлення власного блогу.
|
|||
Контроль за виконанням завдань учнями.
|
|||
27
|
22.04
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів.
|
|||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
|||
28.
|
23.04
|
Опрацювання методичної
літератури
|
|
Відбір веб-сервісів для
дистанційного навчання.
|
|||
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|||
29.
|
24.04
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
|
Відбір веб-сервісів для
дистанційного навчання.
|
|||
Оповіщення у групі Viber
важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
учнями.
|
|||
30.
|
27.04
|
Корекція
календарно – тематичного планування.
|
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
|||
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
|||
Дистанційні курси підвищення кваліфікації вчителів
російської мови та літератури (3 етап) через Skype
|
|||
31.
|
28.04
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів.
|
|||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
|||
32.
|
29.04
|
||
Перевірка письмових завдань, надісланих учнями.
|
|||
Оповіщення у групі Viber
важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
учнями.
|
|||
33.
|
30.04
|
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок.
|
|
Розробка інтерактивних вправ
для дистанційного навчання учнів.
|
|||
Корекція
календарно – тематичного планування.
|
|||
34.
|
04.05
|
Підготовка домашніх завдань для учнів 5-9 класів
|
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
|||
Самоосвіта: участь у вебінарі «Підвищення рівня
цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»
|
|||
35.
|
05.05
|
Створення й розміщення вправ для учнів 5-9 класів
|
|
Корекція
календарно – тематичного планування.
|
|||
Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
|
|||
36.
|
06.05
|
Оповіщення у групі Viber
важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
учнями.
|
|
Самоосвіта:
участь у вебінарі «Гейміфікація
в освіті. Ігрові р ішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»
|
|||
Корекція календарно – тематичного планування.
|
|||
37.
|
07.05
|
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок.
|
|
Розробка інтерактивних вправ для дистанційного навчання
учнів.
|
|||
Контроль за виконанням завдань учнями.
|
|||
38.
|
08.05
|
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок.
Відбір веб-сервісів для
дистанційного навчання.
|
|
Контроль за виконанням завдань учнями.
|
|||
Комментариев нет:
Отправить комментарий